Zong سپر ایڈوانس لون

بیلنس ختم ہوگیا؟ فوری طور پر کسی سے رابطہ کرنے کی ضرورت ہے؟ Zong ایڈوانس لون کا انتخاب کریں جو آپ کو فوری لون فراہم کرتا ہے جسے آپ کال کرنے، ایس ایم ایس بھیجنے یا انٹرنیٹ استعمال کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ کو مزید سہولت فراہم کرنے کے لیے، اب Zong کے قابل قدر صارفین60 روپے کا سپر ایڈوانس لون حاصل کر سکتے ہیں۔ یعنی30 روپے لون فی ریچارج۔ سپر ایڈوانس لون کے اہل ہونے کے لیےکسٹمر کے پاس پچھلے 3 ماہ میں PKR 660 کا ریچارج ہونا ضروری ہے۔ جبکہ کسٹمر جس کا ماہانہ ریچارج پچھلے تین مہینوں میں660 روپے سے کم ہےوہ بھی 30فی ریچارج روپے ایڈوانس لون سے بھی لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ تاکہ آپ اپنی ضرورت کے مطابق لون بیلنس حاصل کر سکیں۔

سروس کی تفصیلات درج ذیل ہیں:

  • 660روپے سے زیادہ کے ماہانہ ریچارج (پچھلے تین ماہ تک مسلسل )کی رقم والاکسٹمر سپر ایڈوانس لون کے اہل ہوں گے۔ یعنی30روپے کا لون فی ریچارج۔
  • 660روپے سے کم ماہانہ ریچارج والا کسٹمر30روپے لون کے لیے اہل ہو گا یعنی15روپے فی ٹرانزیکشن فی ریچارج۔
  • Zong کا ہر صارف اب فی ریچارج 2 ایڈوانس لون حاصل کا اہل ہے۔
  • لون کی رقم فی ایڈوانس لون ٹرانزیکشن کم ریچارج صارف کے لیے 15 روپے ہے اور30 روپے فی ٹرانزیکشن ہائی ریچارج کسٹمر کے لیے ۔
  • معیاری کسٹمر کے لیے ایڈوانس سروس فیس 3.5 روپے + ٹیکس فی ایڈوانس لون ٹرانزیکشن ہے۔
  • سپر ایڈوانس صارفین کے لیے ایڈوانس سروس فیس 6 روپے + ٹیکس فی ایڈوانس لون ٹرانزیکشن ہے۔
  • صارفین اپنی ضرورت کے مطابق سنگل یا ڈبل ایڈوانس لون حاصل کر سکتے ہیں۔

سروس میکینکس:

  • 911#* ڈائل کریں۔ اگر آپ دوسرا ایڈوانس لون چاہتے ہیں تو پہلا ایڈوانس لون بیلنس حاصل کرنے کے بعد دوبار #911* ڈائل کریں۔
  • 6911 پر خالی ایس ایم ایس بھیجیں۔ اگر آپ دوسرا ایڈوانس لون چاہتے ہیں تو پہلا ایڈوانس لون بیلنس حاصل کرنے کے بعد دوبارہ 6911پر خالی SMS بھیجیں۔
  • مائی Zong ایپ ڈاؤن لوڈ کریں اور ہوم اسکرین سے لون سیکشن میں جائیں اور "لون حاصل کریں" کا بٹن دبائیں۔ اگر آپ دوسرا ایڈوانس لون چاہتے ہیں تو پہلا ایڈوانس لون بیلنس حاصل کرنے کے بعد دوبارہ "قرض حاصل کریں" بٹن دبائیں

قیمت

ری چارج کرنے پر، نیچے دی گئی رقم کسٹمر کے اکاؤنٹ سے کاٹ لی جاتی ہے۔

  • اگر سنگل ایڈوانس لون لیا جائے:
    1. معیاری ایڈوانس قرض کی رقم 15 روپے
    2. معیاری سروس چارجز 3.5 روپے+ ٹیکس
  • اگر دو معیاری ایڈوانس لون لیے گئے ہیں:
    1. ایڈوانس لون کی رقم 30 روپے
    2. روس چارجز 7.0 روپے+ ٹیکس
  • اگر سنگل سپر ایڈوانس لون لیا جائے:
    1. سپر ایڈوانس لون کی رقم 30 روپے
    2. سپر سروس چارجز 6 روپے + ٹیکس
  • اگر دو سپر ایڈوانس لون لیے گئے ہیں:
    1. پیشگی قرض کی رقم روپے 60
    2. سروسز چارجز 12 روپے + ٹیکس ہیں۔

عمومی سوالات

سوال: ایڈوانس لون کی رقم کیا ہے؟
جواب: اسٹینڈرڈ ویلیو والے کسٹمر کے لیے ایڈوانس لون کی رقم کل30روپےہے اور ایڈوانس لون کی رقم ہائی ویلیو کسٹمر کے لیے کل60روپے ہوگی۔ کسٹمر کو اسٹینڈرڈ قیمت کی صورت میں 15روپے/لون ٹرانزیکشن ملے گا جبکہ ہائی ویلیو سیگمنٹ کی صورت میں 30روپے/لون ٹرانزیکشن اور ایک ریچارج پر زیادہ سے زیادہ 2 ایڈوانس لون ٹرانزیکشن کی اجازت ہے۔
سوال: ایڈوانس لون کے سروس چارجز کیا ہیں؟
جواب: سروس چارجز 3.5 روپے+ ٹیکس موجودہ صارفین کی کم قیمت کے لیے ۔ 6روپے+ ٹیکس فی ٹرانزیکشن سپر ایڈوانس لون ٹرانزیکشن کے لیے۔
سوال: سپر ایڈوانس لون لینے کا طریقہ؟
جواب: جس صارف نے گزشتہ 3 ماہ میں 660 روپے کا ریچارج کیا ہے وہ سپر ایڈوانس لون لے سکتا ہے اور اسے کسی بھی چینل (USSD، SMS، IVR، MZA وغیرہ) سے علیحدہ علیحدہ ایڈوانس لون ایکٹیویٹ کرنے کی ضرورت ہوگی۔
سوال: ادائیگی کی رقم کیا ہے؟
جواب: عام ایڈوانس لون صارفین کے لیے کم از کم ریچارج (15 روپے یا 30 روپے کے لون کی رقم کے لیے) 50 روپے ہوں گے۔ سپر ایڈوانس لون صارفین کے لیے کم از کم ریچارج کی رقم ان کے بقایالون کی رقم پر مبنی ہوگی۔ اگر بیلنس ریچارج کے وقت سپر ایڈوانس کسٹمر کے بقایا لون کی رقم 30 روپے ہے تو کم از کم ریچارج کی ضرورت 50 روپے ہوگی۔ اگر بیلنس ریچارج کے وقت سپر ایڈوانس کسٹمر کے بقایا لون کی رقم 60 روپے ہے تو کم از کم بیلنس ریچارج کی ضرورت ہے 90 روپے۔
سوال: کون ایڈوانس لون حاصل کر سکتا ہے؟
جواب: پری پیڈ صارفین ایڈوانس لون حاصل کر سکتے ہیں۔