شرائط و ضوابط

سیلولر کنکشن حاصل کرنے، سمز کی خریداری اور استعمال کے لیے

یہاں بیان کردہ تمام مشمولات آپریٹر کی سیلولر خدمات ("سروسز")، سیلولر کنکشن کی خریداری ("کنکشن") اور حاصل کرتے وقت سم/آلات کے استعمال کے لیے شرائط و ضوابط ("شرائط و ضوابط") تشکیل دیتے ہیں۔ خدمات ان شرائط و ضوابط میں یہاں استعمال کیے گئے الفاظ اور تاثرات کا وہی مطلب ہوگا جو ان کو پاکستان ٹیلی کمیونیکیشن (ری آرگنائزیشن) ایکٹ 1996 میں تفویض کیا گیا ہے، ایکٹ کے سیکشن 57 کے تحت وفاقی حکومت کی طرف سے جاری کردہ قواعد، ضوابط اتھارٹی کی طرف سے وقتاً فوقتاً PTA آپریٹر کے لائسنس کے ذریعے جاری کردہ پالیسیاں اور SOPs اور آپریٹر کی ویب سائٹ پر دستیاب شرائط و ضوابط۔

سم کی خریداری اور ایکٹیویشن

سم کی فروخت کی پیشگی شرائط: صارف کو درست ویزا/پاکستان اوریجن کارڈ (POC) یا NADRA ID یا رہائش کا ثبوت (POR) کارڈ کے ساتھ درست CNIC نمبر یا موجودہ اصلی پاسپورٹ فراہم کرنا ہوگا، جو بھی قابل اطلاق ہو۔ غیر ملکیوں، افغان شہریوں اور غیر ملکیوں کے لیے، مطلوبہ دستاویز کی کاپی بیچنے والے کے پاس رکھی جائے گی اور اس سلسلے میں آپریٹر کے مقرر کردہ وقت کے اندر آپریٹر کو بھیجی جائے گی۔

سم کو چالو کرنے کا طریقہ کار: خریدار/کسٹمر آپریٹر کے اپنے کسٹمر سیلز/سروس سنٹر، مجاز فرنچائز یا رجسٹرڈ ریٹیلر کو درست CNIC نمبر فراہم کرے گا (اس کے بعد اجتماعی طور پر "بیچنے والا" کہا جائے گا) جیسا کہ معاملہ ہو، کون کرے گا گاہک کی اہلیت کی جانچ کریں (فراہم کی گئی معلومات کی صداقت کی بنیاد پر اور اس کے CNIC پر پہلے سے رجسٹرڈ سمز کی گنتی کے لیے حد کا احترام کیا جائے گا، اگر اس وقت کوئی قابل اطلاق ہو) اور گاہک کے اہل ہونے کی صورت میں MSISDN سلیکشن کی پیشکش کریں۔ MSISDN کے انتخاب کے بعد، فروخت کنندہ نامزد بائیو میٹرک سکینر کے ذریعے کسٹمر کے انگوٹھے/انگلی کو اسکین کرے گا اور نادرا سے تصدیق کے لیے کسٹمر کے CNIC نمبر کے ساتھ متعلقہ موبائل کمپنی کو حاصل کردہ انگوٹھے/انگلی کا نشان بھیجے گا۔ کامیاب تصدیق پر، آپریٹر 24 گھنٹوں کے اندر سم کی تصدیق کو یقینی بنائے گا۔ نادرا سے گاہک کے انگوٹھے/انگلی کے نشان کی تصدیق نہ ہونے کی صورت میں، بیچنے والا صارف کو وجہ بتائے گا۔ صورت میں، آپریٹر کو کسی بھی شکل یا طریقے سے ذمہ دار نہیں ٹھہرایا جائے گا اور صارف کو مزید مدد کے لیے براہ راست نادرا سے رابطہ کرنا ہوگا۔ یہی طریقہ کار ڈپلیکیٹ سم کی انشورنس، سم کی ملکیت میں تبدیلی اور دیگر پیشگی شرائط کے ساتھ اور ایسی سموں کو مسترد کرنے کے لیے بھی اپنایا جائے گا۔

گاہک کا اعتراف اور اقدام

Tیہ شرائط و ضوابط ایک صارف پر اس وقت سے لاگو ہوتے ہیں جب وہ سم/کنکشن خریدتا ہے۔ گاہک نادرا سے تصدیق کے لیے انگوٹھے/انگلی کا نشان فراہم کر کے غیر مشروط طور پر آپریٹر کی ویب سائٹ پر دستیاب تمام شرائط و ضوابط سے اتفاق کرتا ہے اور قبول کرتا ہے۔ مزید برآں، صارف تسلیم کرتا ہے کہ اس نے آپریٹر کو نادرا سے تصدیق کے لیے اپنی بائیو میٹرک معلومات استعمال کرنے کی اجازت دی ہے، یہ ایک قانونی ذمہ داری ہے اور اس کے بغیر سم/کنکشن کی تصدیق کو فعال نہیں کیا جا سکتا۔ آپریٹر کو یہ حق حاصل ہوگا کہ وہ صارف کے نام پر کسی بھی کنکشن کو چالو کرنے یا منقطع کرنے کا حق رکھتا ہے جو ان شرائط و ضوابط سے متفق نہیں ہے یا مذکورہ بالا قوانین میں سے کسی کی خلاف ورزی کرتا ہے جس میں آپریٹر کی فیئر یوزیج پولیس شامل ہے لیکن ان تک محدود نہیں۔

چارجز: گاہک کی طرف سے قابل ادائیگی چارجز، خواہ خدمات حاصل کرنے کے لیے پیشگی ہوں یا بعد میں، ان میں شامل ہوں گے لیکن ان تک محدود نہیں ہوں گے:

  • ٹیرف، لاگت، شرح، تنصیب کے چارجز، لائن کرایہ، کنکشن چارج، سامان کی قیمت، سم کارڈ کی قیمت، تصدیقی چارجز، وزیٹر لوکیشن رجسٹر (VLR)، اور ویلیو ایڈڈ سروسز کے چارجز اور دیگر چارجز، فیس، دیگر ادائیگیاں جیسا کہ بیان کیا گیا ہے اور لایا گیا ہے۔ وقتاً فوقتاً کسٹمر کے نوٹس میں اتھارٹی کی منظوری سے مشروط ہے (اگر قابل اطلاق قوانین کے مطابق ضرورت ہو)۔
  • ٹیکس، ڈیوٹیز اور محصول جو قابل اطلاق قوانین، قواعد و ضوابط کے مطابق قابل اطلاق ہیں یا ہو سکتے ہیں۔ آپریٹر کسٹمر کے لیے ابتدائی مناسب کریڈٹ کی حد کا تعین کرے گا۔ کال چارجز کا تعین خصوصی طور پر آپریٹر کے ذریعے ریکارڈ کردہ کال/بلنگ کی تفصیلات کی بنیاد پر کیا جائے گا۔

پہلے سے طے شدہ: آپریٹر کو گاہک کی سروس کو منقطع کرنے کا حق حاصل ہوگا۔

  • مقررہ وقت کے اندر رسیدوں کی ادائیگی میں ناکامی۔
  • کریڈٹ کی حد سے زیادہ
  • خدمات کا غلط استعمال
  • ٹیلی کام کنزیومر پروٹیکشن ریگولیشنز کی دفعات کے مطابق شرائط و ضوابط اور منصفانہ استعمال کی پالیسی کی خلاف ورزی، اور اسپام، غیر منقولہ، فراڈ اور ناگوار کمیونیکیشن ریگولیشنز 2009 اور اس وقت کے لیے نافذ دیگر قوانین سے پیداوار۔ /li>

غیر استعمال: اگر گاہک 180 دنوں کی مدت تک غیر فعال/غیر فعال رہے؛ آپریٹر MSISDN کو کسی دوسرے صارف سے منقطع کرنے اور دوبارہ جاری کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے اور صارف کے پاس سہارا لینے کا کوئی اختیار نہیں ہوگا۔ تاہم، صارف آپریٹر کو تحریری، فیکس، ای میل وغیرہ میں مطلع کر کے سبسکرپشن برقرار رکھ سکتا ہے تاکہ کچھ چارجز (اگر کوئی ہو) کی ادائیگی پر کسی مخصوص مدت کے لیے سبسکرپشن کو برقرار رکھا جا سکے۔

ذمہ داریاں: ذاتی طور پر کسٹمر کے سم/ٹرمینل آلات سے کی گئی تمام کالز، ایس ایم ایس اور ایم ایم ایس کے لیے ذاتی طور پر ذمہ دار ہوں گے اور کسی دوسرے شخص کو غیر منقولہ، ناگوار، گمراہ کن، بھیجنے کے لیے سسٹم اور سروس کو استعمال کرنے، بھیجنے یا استعمال کرنے کی اجازت نہیں دیں گے۔ غیر مہذب، فحش، یا جھوٹے پیغامات، کالز یا مواصلات؛ یا مسلسل کالز کرنا جو کسی بھی شخص کو پریشان کر سکتا ہے۔ صارف کنکشن کے استعمال کے حوالے سے تمام ضروریات سے خود کو باخبر رکھے گا اور تمام غیر قانونی کاموں اور کوتاہی کے لیے مکمل طور پر ذمہ دار ہوگا۔ سم کارڈ کے گم ہونے یا چوری ہونے کی صورت میں، صارف کو فوری طور پر لیکن 24 گھنٹے کے بعد متعلقہ آپریٹر کو سم کارڈ کو بلاک کرنے کے لیے مطلع اور درخواست کرنی چاہیے، ایسا نہ کرنے کی صورت میں، صارف مجرمانہ ذمہ داری، اگر کوئی ہے، سے بری نہیں ہو گا۔ کسی بھی غیر قانونی/ مجرمانہ سرگرمی میں SI کارڈ/ کنکشن کے استعمال کی وجہ سے۔ گاہک اسپام کی تخلیق میں ملوث نہیں ہوگا اور اگر گاہک ایسی کسی سرگرمی میں ملوث پایا جاتا ہے، تو اس کے MSISDN کی آؤٹ گوئنگ ایس ایم ایس سہولت کو پہلی بار بلاک کر دیا جائے گا اور اس کے بعد کی سرگرمی پر رکنیت کو مستقل طور پر بلاک کر دیا جائے گا۔

تغیرات:آپریٹر فیس، ٹیرف، نرخوں اور چارجز وغیرہ میں فرق، اضافہ یا کمی کر سکتا ہے اور صارف کو اتھارٹی کی منظوری سے مشروط مطلع کر سکتا ہے (اگر ضروری ہو) اس طرح کے تغیرات کے بارے میں جو کہ مروجہ قانون کے تحت تجویز کیا گیا ہے۔ وقت

زبردستی میجر: ایسی صورت حال کی صورت میں جو آپریٹر کے کنٹرول سے باہر ہے، بشمول خدا کے اعمال کی حد کے بغیر، سول ڈس آرڈر کی بغاوت، جنگ یا فوجی آپریشن، قومی یا مقامی ہنگامی صورتحال، حکومت کی طرف سے، یا کسی مجاز اتھارٹی کی غلطی، کسی بھی قسم کے صنعتی تنازعات، آگ، بجلی، دھماکا، سیلاب، غیر معمولی شدت کا موسم، اس شخص کے اعمال یا کوتاہیاں جن کے لیے آپریٹر ذمہ دار نہیں ہے، بشمول جیمرز اور فریق ثالث کی طرف سے دیگر تعدد مداخلت، ہڑتالیں، لاک آؤٹ، اور رکاوٹ سسٹمز کی دیکھ بھال کے لیے خدمات جس میں جسمانی خصوصیات اور ماحولیاتی حالات شامل ہیں، آپریٹر ان شرائط و ضوابط کے مطابق کسی بھی سروس کے حوالے سے اس مدت کے لیے صارف کے لیے جوابدہ نہیں ہوگا۔

ثالثی: اگر فریقین کے درمیان کوئی اختلاف یا تنازعہ پیدا ہو جائے جسے خوش اسلوبی سے طے نہیں کیا جا سکتا۔ معاملہ اتھارٹی کو بھیجا جائے گا جو ایکٹ، اس کے تحت بنائے گئے قواعد اور آپریٹر کے ٹیلی کام لائسنس کی شرائط کے مطابق شکایت کی تحقیقات اور فیصلہ کر سکتا ہے اور اس کے مطابق کارروائی کر سکتا ہے۔

متفرق: ا آپریٹر کے پروموشنل مواد، اشتہارات اور تشہیری مہموں میں موجود تمام معلومات بشمول آپریٹر کی ویب سائٹ پر دستیاب شرائط و ضوابط کا اطلاق ایک بار ہوگا جب گاہک نے ایسی کسی بھی سروس کو سبسکرائب کیا ہے اور اسے گاہک اور آپریٹر کے درمیان کسی بھی معاہدے کا حصہ سمجھا جائے گا۔ زیر التواء واجبات کی ایڈجسٹمنٹ کے بعد خدمات منقطع ہونے کے وقت صارف کو سیکیورٹی کی واپسی کا دعوی کرنے کا حق ہے۔ تمام گاہک کی معلومات کو تمام مقاصد کے لیے خفیہ رکھا جائے گا، جب تک کہ حکومتی محکمے یا ایجنسیوں کو ظاہر کرنے کی ضرورت نہ ہو، یا بصورت دیگر صارف کی رضامندی سے افشاء پر رضامندی نہ ہو۔


یہ شرائط و ضوابط ایکٹ، قواعد، ضوابط، لائسنس کی شرائط اور پی ٹی اے کی طرف سے وقتاً فوقتاً جاری کردہ ہدایات کی دفعات کے تابع ہوں گے۔ مذکورہ سم کارڈ* یا ذاتی سیلولر نمبر CMPak کی خصوصی ملکیت ہے اور ہمیشہ رہے گا۔


"SIM کارڈ / MSISDN جاری کیا گیا ہے اور/یا کوئی بھی ڈیوائس جس میں اس طرح کے SIM کارڈ (s) / MSISDN (s) کو میپ کیا گیا ہے یا ان میپ کیا گیا ہے یا اس میں ٹیلی کمیونیکیشن سروسز کی فراہمی کے لیے تفویض یا جاری کیا گیا ہے وہ CMPak Limited کی ملکیت رہے گی۔ کسی بھی صورت میں اسے گاہک / صارف کی ملکیت نہیں سمجھا جائے گا اور نہ ہی سمجھا جائے گا۔ مزید برآں، CMPak Limited کو اختیار ہے کہ وہ وقتاً فوقتاً کوئی بھی سروس (سروسز) یا MSISDN/SIM (s) کسی کو تفویض، تبدیل، تبدیل کر سکتا ہے یا بغیر تفویض کیے کسی بھی سروس (s) یا MSISDN/SIM کو جاری کرنے کے بعد واپس لے سکتا ہے۔ کوئی بھی وجہ"

پی ٹی اے کی ہدایات پڑھنے کے لیے براہ کرم ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے کلک کریں۔