عمومی سوالات

Zong میں نئے ہیں؟ پاکستان کے نمبر 1 ڈیٹا نیٹ ورک کے بارے میں مزید جانیں۔

سوال۔ میں ان پیکجز کو کیسے ایکٹیویٹ کر سکتا ہوں؟
جواب۔ ایکٹیویشن اور مزید تفصیلات کے لیے براہ کرم 310 ہیلپ لائن پر کال کریں یا قریبی کسٹمر سروس سینٹر/فرنچائز پر جائیں۔
سوال۔ میں اپنی کریڈٹ کی حد کو %5 تک کیسے بڑھا سکتا ہوں؟
جواب۔ آپ کو %80 کریڈٹ کی حد کی کھپت پر ایک SMS موصول ہوگا، جہاں آپ صرف 5 روپے میں اپنی حد کو %5 تک بڑھا سکتے ہیں۔ بڑھتی ہوئی حد آپ کے اگلے بلنگ سائیکل سے کاٹی جائے گی۔
سوال۔ میں اپنی کریڈٹ کی حد کیسے جانوں گا؟
جواب۔ آپ کے پیکیج کے ایکٹیویشن پر، آپ کو اپنی کریڈٹ کی حد (جو کہ ابتدائی سیکیورٹی ڈپازٹ کے برابر ہے) کے لیے ایک SMS موصول ہوگا۔ آپ اپنی موجودہ ماہانہ کریڈٹ کی حد حاصل کرنے کے لیے 567 پر 'CL' SMS بھی کر سکتے ہیں۔
سوال۔ میں اپنی ماہانہ کریڈٹ کی حد کو کیسے بڑھا سکتا ہوں؟
جواب۔ اس حد کو کسی بھی وقت قریبی کسٹمر سروس سینٹر یا فرنچائز پر جا کر بڑھایا جا سکتا ہے۔ آپ Miniload کے ذریعے، آن لائن یا سکریچ کارڈ کے ذریعے بھی ری چارج کر سکتے ہیں اور اضافے کی درخواست کرنے کے لیے 310 پر کال کر سکتے ہیں۔ کریڈٹ کی حد میں کسی بھی تبدیلی کے بعد آپ کو SMS کے ذریعے مطلع کیا جائے گا۔
سوال۔ میں اپنے بل کا کیسے پتہ لگا سکتا ہوں؟
جواب۔ اپنے موجودہ فری منٹس، ایس ایم ایس اور موبائل انٹرنیٹ کے بارے میں مکمل معلومات حاصل کرنے کے لیے بس 'BL' کو 567 پر ایس ایم ایس کریں۔ اس کے علاوہ، آپ کو اپنا موجودہ بل اور پیشگی ادائیگی (اگر کوئی ہے) ملے گی۔
سوال۔ میں مفت ای میل بل کی سبسکرائب کیسے کر سکتا ہوں؟
جواب۔ سبسکرپشن کا طریقہ: آپ اپنا بل ای میل کے ذریعے مفت وصول کر سکتے ہیں، بس EBSUB کو اپنا مکمل ای میل پتہ 3100 پر بھیجیں۔ ای میل کی تبدیلی کے لیے 3100 پر "EACNew Email Address" SMS بھیجیں۔ ان سبسکرپشن کا طریقہ: اگر آپ مفت ای میل بل سروس کی رکنیت ختم کرنا چاہتے ہیں، تو بس EBUN کو 3100 پر بھیجیں۔
سوال۔ میں دستیاب مفت منٹس، SMS اور موبائل انٹرنیٹ کے بارے میں کیسے جان سکتا ہوں؟
جواب۔ آپ BL کو 567 پر بھیج سکتے ہیں یا صرف #102* ڈائل کریں اور مینو کو فالو کریں۔
سوال۔ کیا ZONG پوسٹ پیڈ پیکجز میں کوئی کال سیٹ اپ چارجز ہیں؟
جواب۔ نہیں، پری پیڈ کے برعکس کوئی اضافی وائس، SMS یا ڈیٹا چارجز نہیں ہیں۔
سوال۔ کتنے بلنگ سائیکل دستیاب ہیں؟
جواب۔ مہینے کی 1-30/31 تاریخ سے شروع ہونے والا ایک بلنگ سائیکل دستیاب ہے۔
سوال: کیا میں اپنے نمبر کو پری پیڈ میں تبدیل کر سکتا ہوں؟
جواب۔ جی ہاں، 200 روپے +ٹیکس کے تبادلوں کے چارجز طے کرنے کے بعد آپ کے نمبر کو پری پیڈ میں تبدیل کیا جا سکتا ہے۔

خلاصہ

جب بھی صارف کا بل تیار ہوتا ہے، صرف اس تاریخ تک کا لائن کرایہ گاہک کو دکھایا جانا چاہیے- اور جزوی لائن کرایہ صارف کو دکھایا جاتا ہے جو روزانہ کی بنیاد پر اس دن تک وصول کیا جاتا ہے نہ کہ کل ماہانہ لائن کرایہ۔

اگر بل سائیکل کے دوران گاہک کا نمبر کریڈٹ کی حد پر بلاک ہو جاتا ہے، تو یومیہ حد ٹینٹ چارجنگ کو روکا نہیں جانا چاہیے، یعنی مکمل لائن کرایہ بل سائیکل کے اختتام پر حتمی بل میں ظاہر ہوگا۔

پوسٹ سے پہلے اور پوسٹ سے پہلے وقت کی بنیاد کی پابندی:

پری پیڈ سے پوسٹ پیڈ تبادلوں کے لیے پہلی بار کی تبدیلی کو چھوڑ کر 90 دن کی پابندی ہے؛ یعنی پہلی تبدیلی پر کوئی پابندی نہیں ہوگی لیکن دوسری تبدیلی پر 90 دن کی پابندی ہوگی۔

پوسٹ پیڈ سے پری پیڈ تبادلوں کے لیے 90 دن کی پابندی ہے جس میں پہلی بار تبدیلی بھی شامل ہے۔ چاہے پہلی ایکٹیویشن پوسٹ پیڈ پر ہو۔