WADAA انشورنس پلانز

Zong نے Zong کے صارفین کے لیے Waada کی جدید انشورنس اور تحفظ کی مصنوعات کی منفرد رینج کو سہولت اور فعال کرنے کے لیے شراکت داری کی ہے۔

حادثاتی انشورنس پلان

جائزہ

آپ کو اور آپ کے خاندان کو کسی حادثے کے مالی صدمے سے بچانے کے لیے، ایکسیڈنٹل پلان حادثات کی وجہ سے موت اور مستقل معذوری پر یکمشت فائدہ فراہم کرتا ہے۔ یہ موت کے دعوے کی صورت میں آخری رسومات کے اضافی اخراجات کے لیے بھی ادائیگی کرتا ہے۔

پیکجز

ڈیلی پریمیم (PKR) * حادثاتی موت کا فائدہ (PKR) *** حادثاتی مستقل معذوری۔ **حادثاتی عارضی معذوری۔y جنازے کی کوریج
2 200,000 200,000 100,000 20,000
4 400,000 400,000 200,000 40,000
6 600,000 600,000 300,000 60,000
8 800,000 800,000 400,000 80,000
10 1,000,000 1,000,000 500,000 100,000
12 1,200,000 1,200,000 600,000 120,000
14 1,400,000 1,400,000 700,000 140,000
16 1,600,000 1,600,000 800,000 160,000
18 1,800,000 1,800,000 900,000 180,000
20 2,000,000 2,000,000 1,000,000 200,000

*ڈیلی پریمیم ٹیکس کے بغیر حوالہ دیا جاتا ہے۔ VAS ٹیکس لاگو ہوں گے۔

** عارضی معذوری کا مطلب ہے کوئی بھی حادثاتی معذوری جو سبسکرائبر کو کم از کم 45 دنوں کے لیے پیشہ ورانہ فرائض کی تکمیل سے روکتی ہے۔

***مستقل معذوری کا مطلب ہے حادثاتی معذوری فہرست کے اکثر پوچھے گئے سوالات کے سیکشن کا حصہ اور فطرت میں مستقل

مفت واڈا ویلیو ایڈڈ خدمات

  1. 24/7 ڈاکٹر کی ہیلپ لائن
  • کریں۔ 3339292-3-042
  • ڈاکٹر کی ہیلپ لائن کے لیے 3 دبائیں۔
  1. فارمیسی میں چھوٹ
  • رعایت حاصل کرنے کے لیے فارمیسیوں پر واڈا ایکٹیویشن کا پیغام دکھائیں۔
  • https://waada.pk/pharmacy
  1. لیب ڈسکاؤنٹس
  • ڈسکاؤنٹ حاصل کرنے کے لیے لیبز میں واڈا ایکٹیویشن کا پیغام دکھائیں۔
  • https://waada.pk/labs

ماہانہ کوریج

ماہانہ کوریج کا حساب پچھلے کیلنڈر مہینے میں ادا کیے گئے پریمیم کے مطابق کیا جائے گا:

اس مہینے کی کوریج = [گزشتہ کیلنڈر مہینے کے دوران جمع کی گئی سبسکرپشن فیس کا مجموعہ ÷ پچھلے کیلنڈر مہینے میں واجب الادا مکمل سبسکرپشن فیس] × مکمل فائدہ کی رقم

دعوے کے لیے درکار دستاویزات

  • موت کا سرٹیفکیٹ مجاز سرکاری ادارے کی طرف سے جاری کیا جاتا ہے (موت کے دعووں کے لیے)
  • نامزد شخص کے CNIC کی کاپی
  • حادثاتی موت کی صورت میں ایف آئی آر اور پوسٹ مارٹم رپورٹ (جہاں ضرورت ہو)
  • دعویدار اور میت کو قائم کرنے کے لیے وارث جہاز کا سرٹیفکیٹ
  • دعویدار کا بیان
  • جانشینی کا سرٹیفکیٹ/وراثت کا سرٹیفکیٹ اور میڈیکل ریکارڈ جو معذوری یا ٹوٹ پھوٹ کی تصدیق کرتا ہے (معذوری کی صورت میں)
  • گارڈین شپ سرٹیفکیٹ (اگر فائدہ اٹھانے والا نابالغ ہے)
  • حاضری والے معالجین کی رپورٹ، ایف آئی آر (حادثے کی وجہ سے موت یا معذوری کی صورت میں)
  • کمپنی کی طرف سے ضروری سمجھی جانے والی کوئی اور معقول دستاویز

اخراجات

کوئی فائدہ قابل ادائیگی نہیں ہوگا اگر موت یا معذوری اس کے نتیجے میں واقع ہو:

  1. جان بوجھ کر خود کو زخمی کرنا، قتل، خودکشی اور قانون کی خلاف ورزی؛
  2. جنگ، ہڑتالیں، فسادات، شہری ہنگامہ آرائی اور کوئی بھی قدرتی یا انسان ساختہ خطرات (بشمول کیمیائی، جوہری، حیاتیاتی اور ریڈیولوجیکل) جس کے نتیجے میں مقامی یا قومی سطح پر ہنگامی حالت کا اعلان ہوتا ہے۔

ہسپتال کیش انشورنس پلان

Hospital Cash Insurance Plan

جائزہ

اچانک ہسپتال میں داخل ہونا آپ اور آپ کے خاندان کے لیے مالی پریشانی کا باعث بن سکتا ہے۔ یہاں تک کہ اگر ہسپتال میں داخل ہونا مفت ہے (سرکاری، این جی او یا صحت انصاف کارڈ)، وہاں دیگر اخراجات ہیں جیسے آمدنی کا نقصان، ادویات، خوراک اور ٹرانسپورٹ جو آپ کو جیب سے ادا کرنا پڑتے ہیں۔ یہ منصوبہ کور شدہ ممبر کے ICU اور CCU ہسپتال میں داخل ہونے کے لیے نارمل اور ڈبل الاؤنس کے لیے یومیہ الاؤنس فراہم کرتا ہے۔ کسی بھی وجہ سے ہسپتال میں داخل ہونا؛ اس منصوبے کے تحت بیماری، بیماری، حادثہ اور زچگی کا احاطہ کیا گیا ہے۔

پیکجز

یومیہ فوائد ہر 24 گھنٹے ہسپتال میں داخل ہونے کے بعد ایک ایک رقم کے طور پر ادائیگی کی بنیاد پر ادا کرتے ہیں:

کلیم ری ایمبرسمنٹ = ہسپتال میں داخل دنوں کی تعداد x روزانہ فائدہ

ڈیلی پریمیم (PKR) * روزانہ ہسپتال کا فائدہ روزانہ ICC/CCU بینیفٹ
1.5 1,000 2,000
3 2,000 4,000
4.5 3,000 6,000
6 4,000 8,000
7.5 5,000 10,000
9 6,000 12,000
10.5 7,000 14,000
12 8,000 16,000
13.5 9,000 18,000
15 10,000 20,000

*ڈیلی پریمیم ٹیکس کے بغیر حوالہ دیا جاتا ہے۔ VAS ٹیکس لاگو ہوں گے۔

زیادہ سے زیادہ ہسپتال میں داخل ہونا

زیادہ سے زیادہ لگاتار ہسپتال میں داخل ہونے اور سالانہ حد 30 دن ہے۔

ہسپتال کی قید کے پے در پے ادوار

آخری ہسپتال میں داخل ہونے کے 30 دنوں کے اندر اسی وجہ سے یا آخری بیماری کی وجہ سے ہسپتال میں داخل ہونے کا احاطہ نہیں کیا جائے گا۔

مفت واڈا ویلیو ایڈڈ خدمات

  1. 24/7 ڈاکٹر کی ہیلپ لائن
  • پر کال کریں۔ 3339292-3-042
  • ڈاکٹر کی ہیلپ لائن کے لیے 3 دبائیں۔
  1. فارمیسی میں چھوٹ
  • رعایت حاصل کرنے کے لیے فارمیسیوں پر واڈا ایکٹیویشن کا پیغام دکھائیں۔
  • https://waada.pk/pharmacy
  1. لیب ڈسکاؤنٹس
  • ڈسکاؤنٹ حاصل کرنے کے لیے لیبز میں واڈا ایکٹیویشن کا پیغام دکھائیں۔
  • https://waada.pk/labs

ماہانہ کوریج

ماہانہ کوریج کا حساب پچھلے کیلنڈر مہینے میں ادا کیے گئے پریمیم کے مطابق کیا جائے گا:

اس مہینے کی روزانہ کی حد = [گزشتہ کیلنڈر مہینے کے دوران جمع کی گئی سبسکرپشن فیس کا مجموعہ ÷ پچھلے کیلنڈر مہینے میں واجب الادا مکمل سبسکرپشن فیس] × مکمل یومیہ حد

دعوے کے لیے درکار دستاویزات

  • دعویدار کا بیان جس پر بیمہ شدہ شخص کے دستخط ہیں۔
  • ہسپتال میں داخل ہونے کا ریکارڈ جس میں داخلے اور خارج ہونے کی تاریخیں، تشخیص اور علاج دیا گیا ہے۔
  • معالج کا بیان
  • بیمہ شدہ شخص کے CNIC کی کاپی
  • کمپنی کے ذریعہ ضروری سمجھی جانے والی کوئی دوسری ضرورت

انتظار کی مدت

اندراج کی تاریخ کے 15 دنوں کے اندر بیماری کی وجہ سے ہسپتال میں داخل ہونا قابل ادائیگی نہیں ہوگا۔ حادثاتی طور پر ہسپتال میں داخل ہونے کے لیے کوئی انتظار کی مدت نہیں ہے۔

اخراجات

کوئی فائدہ قابل ادائیگی نہیں ہوگا اگر ہسپتال میں داخل ہونے کے نتیجے میں:

  1. جان بوجھ کر خود کو زخمی کرنا، قتل یا خودکشی کی کوشش؛
  2. اندراج کی تاریخ سے پہلے نو (9) مہینوں کے دوران حمل اور حمل سے پیدا ہونے والی کوئی پیچیدگیاں؛
  3. انتخابی علاج یا طبی مشورے پر عمل کرنے میں ناکامی۔

لائف انشورنس پلان

Life Insurance Plan

جائزہ

موت حتمی سچائی ہے اور کسی بھی وقت کسی بھی وجہ سے ہوسکتی ہے۔ لائف انشورنس پلان کسی بھی وجہ سے گاہک کی موت کی صورت میں یکمشت رقم ادا کرتا ہے اور آپ کے خاندان کو مالی صدمے سے بچاتا ہے۔

پیکجز

ڈیلی پریمیم (PKR) * ڈیتھ بینیفٹ (PKR)
2.5 100,000
5 200,000
7.5 300,000
10 400,000
12.5 500,000

*ڈیلی پریمیم ٹیکس کے بغیر حوالہ دیا جاتا ہے۔ VAS ٹیکس لاگو ہوں گے۔

مفت واڈا ویلیو ایڈڈ خدمات

  1. 24/7 ڈاکٹر کی ہیلپ لائن
  • پر کال کریں۔ 3339292-3-042
  • ڈاکٹر کی ہیلپ لائن کے لیے 3 دبائیں۔ /li>
  1. فارمیسی میں چھوٹ
  • رعایت حاصل کرنے کے لیے فارمیسیوں پر واڈا ایکٹیویشن کا پیغام دکھائیں۔
  • https://waada.pk/pharmacy
  1. لیب ڈسکاؤنٹس
  • ڈسکاؤنٹ حاصل کرنے کے لیے لیبز میں واڈا ایکٹیویشن کا پیغام دکھائیں۔
  • https://waada.pk/labs

ماہانہ کوریج

ماہانہ کوریج کا حساب پچھلے کیلنڈر مہینے میں ادا کیے گئے پریمیم کے مطابق کیا جائے گا:

اس مہینے کی کوریج = [گزشتہ کیلنڈر مہینے کے دوران جمع کی گئی سبسکرپشن فیس کا مجموعہ ÷ پچھلے کیلنڈر مہینے میں واجب الادا مکمل سبسکرپشن فیس] × مکمل فائدہ کی رقم

دعوے کے لیے درکار دستاویزات

  • نادرا/یونین کونسل کی طرف سے جاری کردہ موت کے سرٹیفکیٹ کی کاپی
  • دعویدار اور متوفی کے CNIC کی کاپی
  • دعویدار کا بیان
  • جانشینی کا سرٹیفکیٹ/وراثت کا سرٹیفکیٹ اور گارڈین شپ سرٹیفکیٹ (اگر فائدہ اٹھانے والا نابالغ ہے)
  • حاضری والے معالجین کی رپورٹ، ایف آئی آر (حادثے کی وجہ سے موت یا معذوری کی صورت میں)
  • کمپنی کی طرف سے ضروری سمجھی جانے والی کوئی اور معقول دستاویز

اخراجات

کوئی فائدہ قابل ادائیگی نہیں ہوگا اگر موت یا معذوری اس کے نتیجے میں واقع ہو:

  1. خودکشی، جان بوجھ کر خود کو زخمی کرنا، قتل، اور قانون کی خلاف ورزی؛
  2. جنگ، ہڑتالیں، فسادات، شہری ہنگامہ آرائی اور کوئی قدرتی یا انسان ساختہ خطرات (بشمول کیمیائی، جوہری، حیاتیاتی اور ریڈیولوجیکل) جن کے نتیجے میں مقامی یا قومی سطح پر ریاست یا ہنگامی صورتحال کا اعلان ہوتا ہے۔

سبسکرائب کیسے کریں۔

پر کال کریں۔معلومات کے لیے آپ 3339292-3-042 پلان کو سبسکرائب کرنے کے لیے https://waada.pk/پر جا سکتے ہیں

خدمات مہیا کرنے والا

  • Zong (CM Pak) ڈسٹری بیوشن پارٹنر ہے اور صرف پیشکش کی سہولت فراہم کر رہا ہے۔
  • واڈا ڈیجیٹل پرائیویٹ لمیٹڈ، ایک ایس ای سی پی کا لائسنس یافتہ رجسٹرڈ بروکر، سبسکرائبر کو سروس فراہم کرنے والا ہےhttps://waada.pk/
  • EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ، ایک انشورنس کمپنی ہے جو اس پلان کو لکھ رہی ہے۔ https://www.efulife.com/

اکثر پوچھے گئے سوالات

سوال: پریمیم کیسے کاٹا جاتا ہے؟
جواب ایک بار سائن اپ ہونے کے بعد، اس پلان کا یومیہ پریمیم سبسکرائبر کے پری پیڈ بیلنس سے خود بخود کاٹ لیا جائے گا۔
سوال: واڈا ڈیجیٹل پرائیویٹ لمیٹڈ کیا ہے؟
جواب WAADA ایک انشورنس ٹیکنالوجی کمپنی ہے جو مقامی تقسیم کے حل کے ذریعے خوردہ انشورنس کے شعبے پر توجہ مرکوز کرتی ہے۔ واڈا ان انشورنس پلانز کے ڈسٹری بیوٹر اور ایڈمنسٹریٹر کے طور پر کام کر رہا ہے۔ منصوبے EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ کے زیر تحریر ہیں۔
سوال: واڈا ڈیجیٹل کی طرف سے کون سی انشورنس مصنوعات پیش کی جاتی ہیں؟
جواب WAADA فی الحال تین انشورنس مصنوعات پیش کر رہا ہے جن میں شامل ہیں:
  1. زندگی
  2. حادثاتی
  3. ہسپتال کیش
سوال: میری ماہانہ کوریج کا حساب کیسے لگایا جاتا ہے؟
  • کسی خاص کیلنڈر مہینے میں کوریج/فائدے کی رقم کا انحصار آخری کیلنڈر مہینے میں کٹوتی پریمیم رقم پر ہوگا۔
  • مکمل کوریج دستیاب ہو گی اگر آخری مہینے میں مکمل واجب الادا پریمیم ادا کیا جاتا ہے۔
  • ناکافی بیلنس کی وجہ سے جزوی ادائیگی کی وجہ سے کوریج کی مثال:
    • گاہک نے یکم اپریل کو 200,000 روپے کی کوریج کے لیے 2 روپے + ٹیکس کے یومیہ پریمیم کا انتخاب کیا۔
    • اپریل میں، کسٹمر کے پاس تمام 30 دنوں کے لیے کٹوتی کے لیے کافی بیلنس تھا۔ اس کا مطلب ہے کہ صارف نے 2 x 30 روپے = 60 روپے + ٹیکس کا پورا پریمیم ادا کیا۔
    • مئی میں کسٹمر کی کوریج کی رقم 200,000 روپے رہے گی۔ اس کا مطلب ہے کہ کلیم کی صورت میں پوری رقم ادا کی جائے گی۔
    • مئی میں، اگر کوئی دعویٰ نہیں تھا اور گاہک کے پاس مہینے کے 31 دنوں میں سے صرف 18 (یعنی 58% دنوں) پر کافی بیلنس تھا، تو جون میں کوریج بھی 200,000 روپے کے 58% تک کم ہو جائے گی۔ 2 x 18 = روپے 36 + ٹیکس کی جزوی ادائیگی کے مقابلے میں 116,129 روپے۔
سوال: WAADA سے ان مصنوعات کو سبسکرائب کرنے کے لیے اہلیت کے معیار کیا ہیں:
جواب سبسکرائبر ہونا چاہیے:
  • Zong پری پیڈ کسٹمر
  • عمر 18 سال سے 65 سال کے درمیان ہونی چاہیے۔
سوال: شکایت، کینسل یا ان سبسکرائب کیسے کریں؟
جواب: Zong ان باؤنڈ ہیلپ لائن یا واڈا کو 3339292-3-042 پر کال کریں۔
سوال: مستقل معذوری کی فہرست کیا ہے جو احاطہ کرتی ہے؟
  1. دونوں ہاتھوں کا کھو جانا یا اونچی جگہوں پر کٹ جانا
  2. ہاتھ اور پاؤں کا نقصان
  3. ٹانگ یا ران کے ذریعے دوہری کٹائی؛ یا ایک طرف ٹانگ یا ران سے کٹنا اور دوسرے پاؤں کا نقصان
  4. بینائی کا اس حد تک کھو جانا کہ دعویٰ کرنے والا کوئی ایسا کام کرنے سے قاصر ہو جس کے لیے آنکھ کی بینائی ضروری ہو۔
  5. چہرے کی بہت شدید بگاڑ
  6. مطلق بہرا پن
سوال: دعویٰ کیسے کریں؟
جواب پالیسی ہولڈر Waada میں دعوے شروع کر سکتے ہیں بذریعہ جواب:
  • واڈا کو 3339292-3-042 پر کال کرنا /li>
  • [email protected] پر ای میل کریں۔

دعوے کے دستاویزات دعوے کی مصنوعات، رقم اور صورتحال کے مطابق مختلف ہو سکتے ہیں۔ مطلوبہ دستاویزات پر عمومی رہنما خطوط پروڈکٹ کے جائزہ میں بیان کیے گئے ہیں۔

سوال: دعویٰ طے کرنے کا تخمینہ کیا وقت ہے؟
جواب: %90 دعوے عام طور پر دستاویزات کی وصولی کے 72 گھنٹے کے اندر طے پا جاتے ہیں۔
سوال: کیا ایک صارف متعدد پالیسیاں خرید سکتا ہے؟
جواب ایک صارف ایک CNIC کے تحت ایک مصنوعات کی ایک پالیسی خرید سکتا ہے۔ تاہم، ایک صارف ایک ہی وقت میں متعدد مصنوعات خرید سکتا ہے۔
سوال: انتظار کی مدت یا دعویٰ کی مدت نہیں؟
پروڈکٹ کے جائزہ میں بیان کردہ پالیسی کی انتظار کی مدت یا :جواب کوئی دعویٰ نہ کرنے کی مدت پالیسی کے سبسکرائب ہونے کے دنوں کی تعداد ہے، جس کے دوران کوریج لاگو نہیں ہوتی ہے۔ یہ اس وقت، صرف ایک بار درست ہے۔ پالیسی کو سبسکرائب کرنے اور تجدید کی مدت کے دوران نہیں۔
سوال: فائدہ اٹھانے والے/نامزد سے کیا مراد ہے؟
جواب: استفادہ کنندہ/نامزد کا مطلب ہے سبسکرائبر کی طرف سے مقرر کردہ پالیسی کے تحت قابل ادائیگی فوائد حاصل کرنے کے لیے مقرر کردہ فرد یا فرد۔ فائدہ اٹھانے والوں کے پاس بیمہ کے قابل سود ہونا ضروری ہے (مثال کے طور پر: بیوی، ماں، باپ، بھائی، بہن، بیٹا، بیٹی، پوتا اور پوتی)۔
سوال: پالیسی کے اخراج کیا ہیں؟
جواب: پالیسی کے اخراج دعوے کے واقعات کی وجوہات یا غیر معمولی حالات ہیں جن کے تحت پالیسی کا دعوی ناقابل ادائیگی ہو جاتا ہے۔

یہ ہر پروڈکٹ کے لیے مختلف ہے اور اس کا تذکرہ متعلقہ پروڈکٹ کے جائزہ میں کیا گیا ہے۔

سوال: میری سبسکرپشنز پر اضافی ٹیکس کیا ہے؟
جواب: تمام سبسکرپشن چارجز بنیادی شرح + ٹیکس کے طور پر درج ہیں۔ یہ ٹیکس سیلز ٹیکس ہے جو Telcos کی تمام VAS (ویلیو ایڈڈ سروسز) پر لاگو ہوتا ہے۔ ٹیکس کی شرح جو روزانہ کی رکنیت کے علاوہ وصول کی جائے گی:
  • اسلام آباد وفاقی علاقے سے باہر رجسٹرڈ سمز کے لیے %19.5
  • اسلام آباد وفاقی علاقے میں رجسٹرڈ سم کے لیے %16

شرائط و ضوابط

  • تمام سبسکرپشنز خود بخود تجدید ہو جاتی ہیں جب تک کہ سبسکرائبر منسوخ نہ کرے۔
  • آپ کے پلان کے تحت مکمل کوریج حاصل کرنے کے لیے، یومیہ سبسکرپشن فیس یا پریمیم پچھلے مہینے میں مکمل ادا کیا جانا چاہیے، جس کا مطلب ہے کہ روزانہ کی کٹوتی پچھلے کیلنڈر مہینے کے ہر دن کامیاب ہونی چاہیے۔ جزوی ادائیگی کی صورت میں (ناکافی بیلنس کی وجہ سے یا مہینہ شروع ہونے والا مہینہ ہے)، منتخب کردہ پلان کے تحت فائدہ کی کوریج اگلے مہینے کے لیے تناسب کی بنیاد پر کم کر دی جائے گی۔
  • یومیہ سبسکرپشن پلانز کے تحت، ہم آپ کے موبائل بیلنس سے پہلے سے طے شدہ یومیہ سبسکرپشن یا پریمیم قیمت جمع کرنے کی روزانہ کوشش کریں گے۔ ان دنوں کے لیے جمع شدہ یومیہ پریمیم کٹوتی نہیں ہوگی جب بیلنس ناکافی تھا۔ اس کا مطلب ہے کہ کسی بھی دن کی زیادہ سے زیادہ کٹوتی ایک دن کی پریمیم قیمت کی ہو سکتی ہے۔
  • تمام سبسکرپشنز اور مصنوعات کے تحت قابل ادائیگی تمام فوائد پاکستانی روپے میں ہوں گے۔
  • انشورنس پلان/پروڈکٹ کے لیے اندراج یا سبسکرائب کرنے کے لیے کسٹمر کی آن کال رضامندی کو قانونی طور پر پابند معاہدے کے طور پر لیا جائے گا۔
  • سبسکرائب کرنے پر، صارف موبائل بیلنس اور خودکار تجدید سے کٹوتی بار بار چلنے والے سروس چارجز سے اتفاق کرتا ہے جب تک کہ وہ رکنیت ختم کردے۔
  • مصنوعات میں اندراج کے ذریعے، سبسکرائبرز Zong (سی ایم پاک) کو اجازت دیتے ہیں کہ وہ ان مصنوعات کو فراہم کرنے والی جماعتوں کو اپنی دستیاب تفصیلات شیئر کریں۔
  • پراڈکٹس کے تحت پیش کیے جانے والے بیمہ کا فائدہ پاکستان میں رجسٹرڈ انشورنس کمپنیوں کی جانب سے جاری کردہ گروپ پالیسی یا پالیسیوں میں موجود شرائط و ضوابط کے تحت ہوگا۔ ان پروڈکٹس میں فراہم کردہ انشورنس کور EFU لائف ایشورنس لمیٹڈ کے ذریعے لکھا جاتا ہے، جو انشورنس پالیسیوں کے تحت درست دعووں کی ادائیگی کے لیے ذمہ دار ہوں گے۔
  • مصنوعات کو Waada Digital Pvt Limited نے تیار کیا ہے جو اس انتظام کے تحت تقسیم اور انتظامی خدمات بھی فراہم کر رہا ہے۔
  • سبسکرائبر کو پروڈکٹس کے اہل ہونے کے لیے سبسکرپشن فیس پیشگی ادا کرنی چاہیے۔
  • مصنوعات کی شرائط بشمول سبسکرپشن فیس میں ترمیم کی جا سکتی ہے یا سپلائر پارٹیاں کسی بھی وقت مصنوعات واپس لے سکتی ہیں اور ایسی صورت میں سبسکرائبرز کو ایس ایم ایس کے ذریعے یا کسی دوسرے طریقے سے مطلع کیا جائے گا جیسا کہ ان کے درمیان اتفاق کیا گیا ہے۔
  • سبسکرائب شدہ خدمات اور سروس کی تجدید کے لیے SMS اطلاعات 24 گھنٹے کے دوران کسی بھی وقت بھیجی جا سکتی ہیں۔
  • اس پالیسی کے تحت دعوے کا نوٹس واڈا کو دعویٰ ہونے کے تین سو پینسٹھ دن (365) دنوں کے اندر دیا جانا چاہیے۔
  • معیاری اخراج کا تذکرہ متعلقہ مصنوعات کے جائزہ سیکشن میں کیا گیا ہے۔