Zong کالر کا نام

Zong کالر کے نام کو سبسکرائب کر کے تمام نامعلوم کال کرنے والوں کی شناخت کریں!

Zong کالر نیم سروس کے ساتھ، صارفین آنے والی کال کے دوران ایک پاپ اپ اسکرین کے ذریعے نامعلوم کالر کی کالر آئی ڈی دیکھ سکتے ہیں۔ لہذا ابھی سبسکرائب کریں اور ان تمام نمبروں سے آگاہ رہیں جو آپ کی رابطہ فہرست میں شامل نہیں ہیں۔

کسی درخواست کی ضرورت نہیں، انٹرنیٹ کی ضرورت نہیں ہے۔

کیسے چالو کریں۔

:USSD ڈائل #254*
:SMS پر 'Sub' بھیجیں۔ 2545

غیر فعال کرنے کا طریقہ

:USSD ڈائل #6*254*
:SMS پر 'Sub' بھیجیں۔ 2545

چارجز

1.5 روپے+ٹیکس/دن
سروس خود بخود تجدید ہو جائے گی۔
2545 پر کوئی SMS چارجز نہیں۔

اکثر پوچھے گئے سوالات

سوال: Zong کالر نیم سروس کو کیسے فعال کیا جائے؟
جواب: ایکٹیویشن کے لیے SUB یا 1 کو 2545 پر بھیجیں یا #254* ڈائل کریں۔
سوال: Zong کالر کے نام کی سروس کو کیسے ڈی ایکٹیویٹ کیا جائے؟
جواب: غیر فعال کرنے کے لیے UNSUB یا D کو 2545 پر بھیجیں یا *254*6# ڈائل کریں۔
سوال: Zong کال کرنے والے کے نام کا صارف کون سی دوسری خدمات استعمال نہیں کر سکے گا؟
جواب: وہ صارفین جو فی الحال My Status یا Zong Dial Tunes سروسز استعمال کر رہے ہیں Zong Caller Name سروس استعمال نہیں کر سکیں گے۔ Zong کالر کے نام کو سبسکرائب کرنے کے لیے صارفین کو ان سروسز کو غیر فعال کرنا ہوگا۔ .
سوال۔ پیکج پلان میں تبدیلی کی صورت میں، کیا سروس متاثر ہوگی؟
جواب: نمبر کسی بھی پیکیج میں تبدیلی کی صورت میں سروس کی فعالیت متاثر نہیں ہوگی۔
سوال: 2545 پر SMS چارجز کیا ہیں؟ کیا مدد کا مینو مفت ہے؟
جواب: 2545 پر SMS بھیجنے کے لیے کوئی چارجز نہیں ہیں، صارف کسی بھی وقت سروس ہیلپ مینو تک بغیر کسی قیمت کے رسائی حاصل کر سکتا ہے۔
سوال: Zong کالر نیم سروس کا استعمال کرتے ہوئے میں روزانہ کتنی نامعلوم کالوں کی شناخت کرسکتا ہوں؟
جواب: آپ کو موصول ہونے والی کالوں کی تعداد کی کوئی حد نہیں ہے۔
سوال: سروس کون سی دوسری خصوصیت پیش کرتی ہے؟
جواب: آپ #254* ڈائل کرکے یا H کو 2545 پر بھیج کر نیچے کی تمام کارروائیاں کرسکتے ہیں۔
  • اپنا نام تبدیل کریں (#1*254*)
  • اپنا نمبر درج کریں (#2*254*)
  • اپنے نمبر کی فہرست ختم کریں (#3*254*)
  • کال کرنے والے کا نام بند کریں (#4*254*)
  • کال کرنے والے کا نام آن کریں (#5*254*، اگر آپ اسے پہلے آف کر چکے ہوتے)
سوال: SMS اطلاعات کن حالات میں بھیجی جاتی ہیں؟
جواب: صارف کو ذیل کے حالات کے لیے SMS اطلاعات موصول ہوں گی۔
  • نئی رکنیت
  • رکنیت ختم کریں۔
  • کم توازن
  • اگر کوئی صارف سبسکرپشن کی کوشش کرتا ہے لیکن وہ پہلے ہی ڈائل ٹیونز/میرا اسٹیٹس سبسکرائب کر چکا ہے۔
  • اگر صارف پوسٹ پیڈ صارف ہے۔
سوال: کن حالات میں، کوئی کالر آئی ڈی کو آگے نہیں بڑھایا جائے گا؟
  • اگر کالنگ پارٹی کا نام سروس ڈیٹا بیس میں موجود نہیں ہے۔
  • اگر کال کرنے والی پارٹی کسی بین الاقوامی نمبر سے کال کر رہی ہے۔
  • اگر صارف نے کالر کا نام بند کر دیا ہے (فلیش پیغام)
  • اگر کال کی جا رہی ہے تو یاری کال ہے (کلیکٹ کال)

شرائط و ضوابط

  • یہ سروس صرف Zong کے پری پیڈ صارفین کے لیے دستیاب ہے۔
  • RBT اور میرا اسٹیٹس سبسکرائبرز کالر کے نام کو سبسکرائب نہیں کر سکتے
  • نام ظاہر کرنے کے لیے استعمال ہونے والا ڈیٹا Zong کسٹمر ڈیٹا بیس کا نہیں ہے۔
  • ہینڈ سیٹس کی بنیاد پر فلیش میسج ڈسپلے مختلف ہوتا ہے۔
  • سروس صارف کی ایڈریس بک سے ڈیٹا/رابطے کی معلومات نہیں لیتی ہے۔
  • ڈیٹا بیس میں آنے والے کالر کا نام دستیاب نہ ہونے کی صورت میں، کوئی فلیش ایس ایم ایس نہیں کیا جائے گا۔
  • Zong کالر نیم سروس کو سبسکرائب کرنے سے صارف یہ سمجھتا ہے اور اجازت دیتا ہے کہ سروس کراؤڈ سورسڈ ڈیٹا بیس میں متعلقہ نمبرز تلاش کرے گی اور Zong کسی بھی غلطی، غلطی یا کچھ معلومات کی عدم دستیابی کے لیے کوئی ذمہ داری قبول نہیں کرے گا۔
  • نتائج بہترین کوشش کی بنیاد پر ہیں؛ اس سروس پر تمام نام ظاہر نہیں ہو سکتے۔
  • بین الاقوامی کالز اور نمبرز کی شناخت نہیں ہو سکتی
  • صارف سروس کا استعمال کرتے ہوئے اپنا نمبر تبدیل یا ہٹا سکتے ہیں۔