عمومی سوالات

پے میکس آؤٹ لیٹ

سوال: کیا کسی صارف کو PayMax آؤٹ لیٹ خدمات حاصل کرنے کے لیے رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے؟
جواب: نہیں، بھیجنے اور وصول کرنے والے کے لیے رجسٹریشن کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔
سوال: کیا پے میکس آؤٹ لیٹ خدمات حاصل کرنے کے لیے صارف کے پاس موبائل فون ہونا ضروری ہے؟
جواب: صارفین کو ترجیحی طور پر اپنا موبائل نمبر فراہم کرنا چاہیے، انہیں ایس ایم ایس کی اطلاع موصول ہوگی جس میں ٹرانزیکشن آئی ڈی (TID) ہوگی جسے ٹرانزیکشن وصول کرنے کے لیے استعمال کیا جائے گا۔
سوال: رقم کی منتقلی کا لین دین کون کر سکتا ہے؟ کیا یہ صرف Zong کے صارفین کے لیے ہے؟
جواب: کوئی بھی شخص رقم کی منتقلی کا لین دین کرسکتا ہے اور دوسرے شخص کو رقم بھیج سکتا ہے۔ ضرورت صرف یہ ہے کہ بھیجنے والے اور وصول کنندہ دونوں کے پاس ایک درست نادرا CNIC، اور اصل کے ساتھ اپنے CNICs کی فوٹو کاپیاں ہونی چاہئیں۔
سوال: اگر کسی گاہک کا CNIC کی معیاد ختم ہو چکی ہو یا اس کا CNIC گم ہو جائے تو کیا ہوگا؟
جواب: رقم کی منتقلی کی درخواستیں بھیجنا اور وصول کرنا دونوں کی میعاد ختم یا گمشدہ CNIC کے لیے قبول نہیں کی جائے گی۔ صرف اصلی اور درست شناختی کارڈ ہی قبول کیا جائے گا۔
سوال: ایک صارف رقم کی منتقلی کہاں سے بھیج یا وصول کر سکتا ہے؟
جواب: PayMax ایجنٹ کے ذریعے۔ پے میکس ایجنٹ کو تلاش کرنے کے لیے "ایجنٹ لوکیٹر" پر جائیں۔
سوال: رقم کی منتقلی کے لین دین میں کتنا وقت لگتا ہے؟ بھیجنے والے کے پیسے بھیجنے کے بعد وصول کنندہ کو کتنا انتظار کرنا ہوگا؟
جواب: رقم کی منتقلی بھیجنا یا وصول کرنا فوری طور پر کیا جاتا ہے۔
سوال: کیا لین دین کے بعد صارف کو رسید یا کوئی SMS اطلاع ملے گی؟
جواب: رقم بھیجنے اور جمع کرنے کے وقت بھیجنے والے اور وصول کنندہ کو ایس ایم ایس کے ذریعے اطلاع بھیجی جائے گی۔ PayMax ایجنٹ بھیجنے والے اور وصول کنندہ دونوں کو ایک مہر شدہ، دستخط شدہ لین دین کی رسید دینے اور وصول کنندگان کے CNICs اور لین دین کی تفصیلات فراہم کرے گا۔ صارفین کو پیسے کی منتقلی کی رسید جمع کیے بغیر PayMax ایجنٹ آؤٹ لیٹ کو نہیں چھوڑنا چاہیے۔
سوال: کیا گاہک کے لیے رقم کی منتقلی کا لین دین حاصل کرنے کے لیے کوئی وقت کی حد ہے؟
جواب: وصول کرنے والے صارف کو 180 دنوں کے اندر رقم وصول کرنا ہوگی۔ ضوابط کے مطابق، 180 دنوں سے زائد عرسے تک جمع نہ ہونے والی تمام لین دین کو بلاک کر دیا جائے گا۔
سوال: اگر گاہک ٹرانزیکشن آئی ڈی (TID) بھول جائے تو کیا عمل ہوگا؟
جواب: ٹرانزیکشن ID بھیجنے والے اور وصول کنندہ کو بھیجے گئے SMS نوٹیفکیشن میں ہے۔ مزید برآں، اگر صارف اپنا ٹرانزیکشن آئی ڈی بھول گیا ہے، تو وہ Zong کے صارفین کے لیے ہماری ہیلپ لائن 2525 پر کال کرسکتا ہے اور OMO کیلئے 0311-111-2525ڈائل کریں۔
سوال: اگر صارف کو تصدیقی پیغام موصول نہیں ہوتا ہے تو کیا ہوگا؟
جواب: گاہک کو یقینی بنانا چاہیے کہ رقم کی منتقلی کی رسید پر درج فون نمبر درست ہیں۔ اس کے بعد اسے ہیلپ لائن پر کال کرنی چاہیے اور تصدیق کے بعد کال سینٹر ایجنٹ لین دین کی حیثیت کی تصدیق کرے گا۔
سوال: کیا صارفین کے لیے لین دین کی کوئی تعداد یا ماہانہ حد ہے؟
جواب: ہر ماہ لین دین کی تعداد کی کوئی حد نہیں ہے۔ بھیجنے اور وصول کرنے کی ماہانہ حد 50,000 روپے ہے۔ یہ حدیں الگ سے لاگو ہوں گی جب کوئی صارف رقم بھیج رہا ہو اور ساتھ ہی جب کوئی صارف رقم کی منتقلی کے لین دین کے ذریعے رقم وصول کر رہا ہو۔ مثال کے طور پر، اگر کوئی بھیجنے والا 50,000 روپے بھیجتا ہے، تو اس مہینے کے لیے اس کی بھیجنے کی حد ختم ہو گئی ہے۔ وہ اس مہینے مزید رقم نہیں بھیج سکے گا۔ تاہم، وصول کنندہ کی حد ختم ہو جائے گی جب وہ 50,000 روپے جمع کر لے گا۔ وہ اس مہینے مزید رقم وصول نہیں کر سکے گا۔
سوال: PayMax ایجنٹ کو کیسے تلاش کریں؟
جواب: ایجنٹ کا پتہ لگانے کے لیے ایجنٹ لوکیٹر پر جائیں۔ https://www.zong.com.pk/paymax/agent-locator